

Ik ben Inez Abels, de oprichter van HumanX Design.
Als ervaren Employee Experience (EX) designer beschik ik over uitgebreide kennis op verschillende HR-gebieden. Ik heb ruime ervaring in het implementeren van strategische HR-projecten en ik ben gecertificeerd als design thinking facilitator.
Ik ben gespecialiseerd in het toepassen van design sprints en design thinking op uitdagende Employee Experience-vraagstukken.
Bij NN Group heb ik met behulp van design thinking significante verbeteringen gerealiseerd in belangrijke momenten binnen de NN employee journey, zoals Recruitment, Preboarding, Onboarding, Learning & Development, Leadership Development, en Diversity & Inclusion.
Ik heb de EX-functie vanaf het begin opgebouwd en een multidisciplinair team gevormd, bestaande uit HR, FM, IT en communicatie collega's, die gezamenlijk werken aan EX-thema's.
Dit initiatief heeft NN Group gepositioneerd als een front-runner op het gebied van Employee Experience.
Daarnaast heb ik de eer gehad om op meerdere evenementen te presenteren over Employee Experience en de aanpak van NN Group.
Mijn verhaal
Met een opleiding aan de Hogere Hotelschool is het klantgericht denken bij mij inherent geworden en is het nooit meer uit mijn systeem verdwenen.
Het beginnen bij de behoeften van de gast of klant en vervolgens een een ervaring creëren die deze verwachtingen overtreft. Het doel is om klanten te behouden, dat ze je aanraden bij anderen en ervoor te zorgen dat ze terugkomen.
Waarom zouden we dit principe niet ook toepassen op medewerkers? Immers, zij zijn cruciaal om de verwachtingen van klanten, gasten, of wie dan ook, te overtreffen!
Voor mij is deze benadering zo vanzelfsprekend dat ik me hier de afgelopen jaren in heb verdiept en gespecialiseerd.
Mijn missie? Anderen helpen begrijpen, omarmen, en uiteindelijk ervoor zorgen dat werk daadwerkelijk bijdraagt aan de doelen en verwachtingen van medewerkers!
PARTNERS
Working With the Best


